måndag 26 mars 2018

Många åldrar att umgås med - det är rikedom


Vi hade fantastisk tur i dag med jag och Juppe. Baldur II och medryttaren Felicia hängde med på promenad. Och ja, jag erkänner. Hade jag och Juppe knallat ensamma hade det inte blivit en promenad på dryga timmen.


Men fasen vad svårt att få till en grupp horsie det var. Hopplöst rentav.
Var det inte den ena som inte syntes så var det den andra.


Som grädde på moset såg jag till att mobilen kastade en ful skugga.
Juppe ville inte alls samarbeta.

Han var faktiskt lite grinig på promenaden också. Ville gärna sticka fram mulen lite för långt fram och gå förbi mig, bara lite, lite.

Fasen.

Fast härligt blev det ändå att gå och prata och njuta av kvällssol och faktiskt värme i luften.


Så kul att få höra vad som rör sig i huvudet på en klok och härlig tjej som ska gå ur gymnasiet.
Skönt att en har alla sådana beslut bakom sig, typ vad en ska göra efter gymnasiet. Plugga, jobba ett tag?


Två hästluggar och två glada människor blev det till slut. Nåja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar