onsdag 30 december 2015

Uteritt med Mackan och Juppemys

Att filma går ju finemang med min GoPro Hero 4, men det rackarns redigeringsprogrammet som följer med. Grrrr.

Kollar och kollar på min stackars dator som låter som den ska lyfta, men gott om ledigt utrymme och 3 gig ramminne. Det ska väl räcka?

Uppenbarligen inte.

Vill ha tips!

Sol, trevligt sällskap och en Mackan som var piggelin och glad och Karin på Frami som var lika glad han. Och så Hulda o Co som promenerade på egen hand och dök upp som gumman i lådan lite varstans. :-) En härlig dag!


Juppe verkar vara i högform.
Någon har tagit en stor tugga från hans kind, suck. Grabbar . . . 


Den som blir påbackad i 180 är stackars Bäbibarracuda.
Stackaren ville fram och hälsa på mig, och Juppe har väl fått nog.
Det är illa som det är att jag tar Mackan ibland och försvinner iväg.


 Juppe har stenkoll på mig och Bäbibarracuda.


Och Bäbibarracuda kör för säkerhets skull med lite föltuggning.


Mjahapp.
Återkommer med filmer. Trodde faktiskt att jag var någorlunda teknisk.
Muttra, muttra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar