torsdag 12 december 2019

Lucka 12: Vinn en tub / multiscarf från Eplaros

Fotografen och konstnären Emma Jansson driver företaget Eplaros.

Det går inte att ta miste på hennes tecknade mönster som hon trycker upp på tyger, brickor, muggar och andra trevliga prylar. Teckningarna bär hennes prägel och är supervackra.

Jag gillar verkligen hennes prylar med islandshästar på (Juppe hoppas ständigt att det dyker upp ett motiv med en fux med en ovanligt snygg skjuten stjärn i pannan).

Nu får jag och älskade Juppe lotta ut en mjuk och gosig vintermodell av hennes tuber.


Tuben / multiscarfen kan användas på en mängd olika sätt. 
Som halsduk, vindskydd för mun och hals eller som pannband. Du kan säkert hitta på fler sätt att använda den på.

All over print på 100% polyester.
Storlek på tuben inklusive den mjuka gosiga fleecekanten är: 25 x70 centimeter.


Visst är den fin!
Jag älskar Eplaros mönster och teckningar.

Kasta er in på hennes sajt så får ni se mycket som väcker habegär.

Jag och Juppe blir superglada om ni gillar och följer oss.
För att delta i utlottningen är reglerna enkla:

Kommentera här i bloggen eller på Juppes facebook. Ni har fram till den 19:e på er.

För att underlätta fraktfrågan gäller tävlingen för dig som bor i Sverige.









(Vinnare Martina Schäfer)

34 kommentarer:

  1. Jag vill supergärna vara med och tävla om det där superfina scarfen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Noterat! Så roligt att du vill vara med i vår utlottning.

      Radera
  2. Åh jaa! En sån skulle vara skönt att få ha på sig så man kunde bli jåde snygg och varm./Annette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemen! Förstår ha-begäret och ditt deltagande i utlottningen är noterat.

      Radera
  3. Jag vill gärna vara med i tävlingen �� super fin!

    SvaraRadera
  4. Åhhhh 👏 👏 håller alla tummar jag kan för att vinna denna enormt vackra tub 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemen! Du får bara ge dig till känna om du vinner. Utan namn blir det svårt att skicka tuben till dig.

      Radera
  5. Åh vad gärna jag vill vinna....

    SvaraRadera
  6. Jag håller tummarna hårt att jag har tur o vinner. Eplaros har fantastiskt fina saker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst vill man ha typ allt i nätbutiken? Du är med i utlottningen.

      Radera
    2. ❤����

      Radera
  7. Skulle gärna ha en sådan i julklapp ��

    SvaraRadera
  8. Håller tummarna att denna kanske kunde värma mig i ett kylslaget stall nu i vinter ��

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vinna. Har tappat min buff och behöver en ny

    SvaraRadera
  10. Vill jättegärna ha att värma mig med, när jag inte har någon häst längre får man ta det näst bästa...underbara islandshästar runt pannan ❤❤

    SvaraRadera
  11. Rebecka Lindström12 december 2019 kl. 23:08

    Åhh vad fint att det kommit en med fleece! Älskar hennes mönster! Klart Juppe vill ha eget motiv! �� håller tummarna att vinna! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa, jag blev också alldeles till mig. Så smart tänkt med fleecekanten. Och visst borde Juppe ha ett eget motiv ^^

      Radera
  12. Åhh vill också gärna vara med och tävla ��

    SvaraRadera
  13. Så fin, snygg och användbar! �� Önskar mig!

    Håller tummarna och hoppas på att vinna ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men verkligen både snygg och användbar. Du är med o tävlar.

      Radera
  14. Så fin halsduk, den har värmt fin när vi rider i vinter����

    SvaraRadera
  15. Fantastiskt fin! Vill gärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med! Men svara gärna i en kommentar här vad du heter, annars blir det svårt att dra just din lott.

      Radera
  16. Denna chans vill jag absolut inte missa! Älskar hennes mönster och denna är en favorit med den vita hästen som är väldigt lik min vita pälskling ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med! Ja, det är så himla kul med motiven som ju liknar hästar man känner eller har. Väntar alltid med spänning på nästa "mönster".

      Radera