måndag 16 december 2019

Lucka 16: Vinn finurlig hästsko-konst


Jag tycker att den här ugglan är en värdig ersättare till de mellangrå kontorskatternas chefsbläng på mig. 
Mina katter ser till att jag inte maskar på något sätt och vis.

Den här har väl rätt blick för den typen av uppdrag?

Kika in på Nisses hästskodesign på facebook och få lite inspiration.
Där går det också bra att ha egna idéer och göra en beställning efter dem.

Så charmigt, så kul.

I lucka tre efterlyste jag kul idéer, här kom dom!
Dessutom har du tur som kan vinna filuren.

Vi kör samma regler som vanligt.
För att vara med i utlottningen kommenterar du här eller på Juppes facebook senaste den 21 december.
För enkelhetens skull kör vi tävlingen för dig som bor i Sverige, det blir lättare med frakten så.

Här kan du läsa ifatt våra luckor (jodå, det finns minsann utrymme för att bidra med idéer till luckornas innehåll också. :-) Somliga adventssnickare har liksom inte riktigt förberett sig utan bara hakat på lust och inspiration):










(Vinnare Evelyn Salmén-storgård)


(Vinnare Annica Tollebäck)

(Vinnare Martina Schäfer)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar