onsdag 21 oktober 2015

Bra sprutt på oss

 Rappa på!



Juppe kan verkligen inte komma ur hagen tillräckligt fort. Ibland tror jag att han ska gräva sig ut när jag inte är tillräckligt snabb.

Nu går vi vår halvtimme i riktigt bra tempo. Juppe försökte stissa och stanna vid läskiga huset i dag igen, men nu har jag förlorat tålamodet och viftar lite med pisken så slår han i ettan igen och traskar framåt.

Längtar tills vi kan öka på promenaden så att jag hinner bli lite andfådd och får känna mig lite mer hurtig.

Det syns att Juppe är lika nöjd som jag när vi traskat färdigt och stannar vid favvoätstället.

Just nu har min kompis inte speciellt mycket tålamod med borstning däremot, han vill in i sin älskade box och knapra på hö. Fast lite gos går ju bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar