onsdag 24 december 2014

Hoppsan, en fröjdefull shoppingjul

Men det är nästan en plikt, eller hur? Det är bland annat jag som får hjulen att snurra.

Kunde inte låta bli ett köpa en julklapp till mig själv från Hestbolaget:

Japp. En t-shirt från Aunts design, med fint islandströjemönster tryckt längst upp. Kul tyckte jag, och tänker mest på att ha den på tävling i sommar. För att tävla är kul har jag upptäckt. Det borde väl gå bra?

Blev visst både en vit och en svart. Och hoppsan, med swarowskistenar fastlimmade också.

Men så har jag också varit en snäll hästmatte. :-)

Får man tävla i t-shirt, du som vet? Eller är det ajjabajja?

2 kommentarer:

  1. Man får tävla i T-shirt så länge den ibte är ärmlös (= linne är inte ok). På större tävlingar rekommenderas dock kavaj/väst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul, då ska t-shirtarna sparas till tävlingar på lagom nivå i sommar. Bara att hoppas på t-shirtväder då . . .

      Radera