fredag 6 april 2018

Juppe är i alla fall ett geni när han vill


Efter en timme på ovalen i vilda Matildas och Pattis sällskap var Juppe faktiskt mildögd och nöjd.

Och nöjd med all rätt!

Jag tror Juppe njuter lika mycket som jag gör när allt känns rätt. Fasen så roligt att känna att jag faktiskt kunde komma åt Juppes smitande bog, känna att jag kunde få honom att resa upp manken, koppla på magen och stoppa in bakbenen under sig.

Hur?

Halvhalter. Halter. Bakdelsvändningar.

Knepigare eller lättare än så var det faktiskt inte.

Åååååååå, så härligt att höra underbart tjoffig tölttakt och känna Juppetrav när den är som bäst. Det känns som vi aldrig ska landa mellan stegen.

Skritten var fantastisk.

En ljuvlig, ljuvlig kväll som perfekt avslutning på en lite för stressig jobbvecka.

Vad stackars Juppe inte vet är att vi ska gå på kurs i morgon. Pass på förmiddagen och pass på eftermiddagen för vilda Matildas mamma. Tror det kommer att bli en toppenhelg! (För jag har nämligen bokat uterittslektion även på söndag för vilda Matilda).

Tror Juppe ska få ledigt på måndag. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar