söndag 7 september 2014

1,2 mil i sol och trevligt sällskap

Ja, vad säger man. Livet är allt bra härligt. Två morgonpigga kompisar på plats i stallet och studs iväg. Riktigt fina ridvägar fick vi traska längs, grusvägar och en körväg i en skog som lär vara smaskens under vintern.

Jag vet inte vad jag har gjort, min app Sportstracker som jag älskar vägrar helt plötsligt att dela med sig av kartan över turen. Du kan kika här.

Tycker den heter lite annorlunda också, mot vad det brukar stå? Grrr, ska jag behöva betala något kanske?

Juppe friskade upp sig längs vägen. Han gjorde fintfint lösgörande övningar för nacken, det såg lite grand ut som när barn leker äta-äpplet-från-dinglande-tråd-med-händerna-bakom-ryggen. Japp, så är det ju att vara häst.














Vad gjorde jag då?






Foto: Maria Miller


Jo, skrattade så jag höll på att trilla av. Han är för rolig min kompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar