torsdag 9 november 2017

Fototävling av det här? Tror inte det . . .

Jag vill bara börja med att säga att det är okej att skratta. Släpp fram det bara, det är befriande och skönt.

Det här var tänkt som ett bidrag till Amanda Jonas fotoutmaning på temat grodperspektiv. Nej, jag kommer inte att delta. Njut nu:












Älskade snälla knäppgökshäst som ändå poserar snällt.

I dag var ingen bra horsie-dag.

Och jag som skryter med att alla väder är bra väder. Jag får nog stryka blåst, för Juppe och jag som tänkt satsa på långpromenad i skogen höll oss på ridbanan istället.

Det började regna igen också.


På måndag kommer en utflyttad stallkamrat för att massera Juppe. Ska bli så bra, jag tycker att Juppe börjat dippa mer i traven. Så är det bara.

2 kommentarer:

  1. :) Härliga horsie-bilder! De där minerna är sååå ljuvliga :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, minerna är det absolut inget fel på. :-)

      Radera