söndag 26 oktober 2014

Vi leker Island









 Vaddå Juppe? Vaddå leker Island?


 Mäh, då står man så här.


Och liksom luuuutar sig mot blåsten.


Okkidokki. Men allt kul har ett slut.

Det blev ett snirkligt pass på ridbanan. Jag försökte verkligen få Juppes bakben med mig. Men det vette sjutton om jag tycker att jag fick den där härliga tölten ändå.

Nåja. Vi försökte i alla fall.




 Färdiga?








 Kommer hon tillbaks? Ska du hämta mig nu?


 Nähä.

Nya killen står längst till höger, kom i fredags. Jag tror att hästarna tycker att jag är en ganska grinig typ, jag gillar nämligen inte att ha främmande hästar för nära mig. Då blåser jag upp mig och skrämmer bort. Och är de sega på att flytta på sig blir jag ännu grinigare. En riktig surtant är jag.
Men bekantingar pratar jag gärna med.


Till vintern kan du leka isbjörn Patti. Du kommer att smälta in perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar