fredag 28 februari 2014

En helt normal kille idag

Ja jösses. Efter gårdagens bravader gick jag rätt, jag ska inte säga slokörad, utan mer nollställd till stallet.

Inga problem att hämta i hagen. Killarna stod och halvsov hela högen.

Jag höll mig till min plan, Juppe och jag körde skritt och övergångar till tölt på vår lilla grusväg. Två gånger tog vi klätterbacken också.

Juppe var kanske lite mer nervig än han brukar vara, men helt okej. Han ville vara mig till lags, att han sedan blir lite spänd och stissig är en annan sak tycker jag. Kort sagt, han halkade upp några snäpp på poppisskalan idag.

Och i morgon ska jag prya i stallet på Björsbo. Jo, man får göra det när man är 46. Ha, haaaaa! Det ska bli jättejättekul. :-)

Nu ska jag sörpla i mig ett gigantiskt glas med rödvin. Because I'm worth it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar