tisdag 11 september 2018

Vi har längtat efter regn - kom ihåg det


Det blev ju inte så jättemycket ridet igår, så jag hoppade faktiskt upp barbacka på Juppe i dag.

Vi knogade runt på ridbanan i lite fisigt regn.

Märkligt hur svårt det kan vara att få de där baklängeshjulen att snurra som ska hämta Juppes bakben.

Vi var ganska duktiga ändå.


Juppe samlar på manliga skråmor i sann Juppestyle.

Senaste tillskottet är ett snygg ärr i ansiktet.


Både jag och Juppe vägrar deppa för att det regnar.

Nu gäller det att komma ihåg att vi längtade som tokar efter det här i somras.



En fin ledig dag. I morron börjar jag jobba första dagen i sista veckan på jobbet.

Kväll hela veckan, så det blir fullt skubb in i det sista.

Jag har hyrt in Matilda att rida Juppe två gånger, det känns bra. Det kommer att bli mycket ändå att tänka på tror jag.

2 kommentarer: