söndag 26 augusti 2018

Titania - 22 dagar söt med ilsken mamma

Mamma Tinna hade ingen bra dag. Hon var irriterad på att jag kom och störde.

Humöret blev inte bättre när hon upptäckte en fotograf som stod och tryckte under ett träd. Hade hon varit människa hade lavetterna yrt i luften, det kan jag tala om.

Tre gånger talade hon om för mannenvännen vad hon tyckte om honom. Så det så.

Vi har alla sådana dagar. Själv njöt jag faktiskt av att se en Tinna som stramade upp sig och hade tryck i stegen. Hon är ju så himla fin. Jo, min beundran är väldigt ensidig, men det gör inget. Så är ofta idolskap.


2 kommentarer:

  1. Underbar film! Undrar om fölisen ärvt mammas humör? Det är ju faktiskt ett stoföl - så lycka till, hahaha! Säger en som umgås med två sto-personligheter....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska jag vara ärlig tror jag att Titania blir en liten kopia av Tinna. Tinna är ju matriarken i hagen, Titania verkar ha ett fint självförtroende . . . Jadu, det här blir första stoet som jag umgås med. Det ska bli spännande . . .

      Radera