onsdag 30 september 2015

Så här ser såret ut nu




Jag kan inte alls bedöma om det här är ett fint sår, men jag tror det.

Torrt och snyggt.

Biten som började blöda i går var bara rosa i dag.

Jag börjar bli ett proffs på killar i paket. I dag gick det snabbt att få till ett bandage. Skönt att kompressen inte hade fastnat i såret som jag var rädd för.

Lite klumpigt blev det över hasen men, men.

Och så fick jag nyss mejl från Agria där det står att jag får 0 kronor i ersättning. Suck.

Det blir spännande att få räkningen då.

Eftersom jag är ganska nypåläst på försäkringar så kommer det faktiskt inte som en total överraskning. Det blir ännu en mager månad, med andra ord. Men spänstig hoppas jag.

2 kommentarer:

  1. Meeeehhh?? Inga pengar från agria? Dåligt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta supersegt svar, men i senare inlägg berättar jag om att det var IRAP sprutorna som Agria inte vill betala. Kan ju vara bra för er som hamnar i det här inlägget att veta också. Och det visste jag ju om i förväg.

      Radera