måndag 10 augusti 2015

Sommarkvällarnas sommarkväll

Bara en av alla vackra vyer jag sett ikväll.


Men näej, inte heller ikväll kommer inlägget om kursen. Jag är för trött (och äckligt nöjd) ikväll igen. Tog cykeln till stallet. 2,6 mil tur och retur.

Moahahahahaha.

Skönt. Har aldrig rört på mig så lite som under den här sommaren. Konditionen är under all kritik. Som bonus fick jag en hel sommar i koncentrat i dofter längs vägen. Mognande grödor, tung blomdoft, skog och aaaahhhhhh, häst.

Juppes stygn togs i dag av distriktarn. Det som var mindre kul var att han hade som en liten kula där stygnen suttit. :-( Alltså som en varkula.

Hade inte prylar nog att tvätta på riktigt, men gjorde så gott jag kunde och så pssshhhhyyyssshhh på med plåsterspray.

Hoppas det är huden som reagerar på att bli ryckt i.

Och jädrar i min låda vad flugor det var i farten ikväll. Bläh. Men vi fick härliga tio minuter längs nya brovägen, alltså ut på en åker med vall. Vi trivs!



Juppe headbangar för att bli av med flugorna. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar