lördag 30 november 2019

Det blir roligare redan i morgon!


Japp. Så här såg Juppes och min fredagskväll ut.

Men vad gör det om hundra år.

Blev ingen ridning, däremot blev det bortplockning av ler- och isdreadlocks och iskruvning av broddar åtminstone i baktassarna.


Men det var inte det du skulle skriva! sa Juppe surt.

Det är verkligen inte ofta han är sur. 

Du skulle skriva att vår kalender kör igång i morgon.

Bra jobbat!, förresten.


Vad det här är ?

Yttersta tippen på en ståtlig svans.

Jo, jag jobbade inte bara bra i fredags kväll. Jag har faktiskt lyckas få generösa bidrag från olika håll till min och Juppes kalender.

Vi år så glada och stolta över det.

Nu kan vi varva vanliga kalenderinlägg med utlottningar.

Det känns så lyxigt! Det är kul att få ge.


Jag ser ljuset! sa jag när Juppes hovar och svans var befriade från istappar.

Det var innan jag tittade på hans mage . . .

Japp. Så från i morgon kör vi igång!

Jag lär få knoga på med inlägg, det vore lögn att säga att alla 24 avsnitt är färdiga.
Och ljuger gör vi inte, sa Juppe.

Det kommer att bli lite högt och lite lågt.
Vissa inlägg har jag tagit hjälp med.

Jag och Juppe tänker: tips, humor, glädje och så några finfina utlottningar som vi tror att ni kommer att tycka om. 

Följ oss gärna! Berätta gärna för kompisar om bloggen, då blir vi så glada.
Dela! Juppe har också en facebook-sida, där går det också bra att följa oss om det känns enklare.
Du söker bara upp Jupiter från Ådalen så hittar du oss.
Skriv snälla kommentare! Vi gillar att "prata" med folk.

Jag och Juppe tycker inte bara om publik när vi rider (jo, och vi skäms inte ens). Vi tycker om följare också. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar