lördag 10 november 2018

Tävla: Vinn Töltarens hästiga kalender


Juppe är med i Töltarens härliga islandshästkalender!

Undrar om det inte ska få vara oktober varje månad nästa år. :-)

Framsidan av kalendern pryds av ett fint foto av Juppes pappa, Hrafnfaxi frá Vestra-Geldingaholti.

Jag har lite roligt åt mig själv. Jag tipsade om kalendern i två facebookforum för islandshästar ovetandes om att Juppe var med.

Blir glad varje gång jag ser bilden. Här ser ni fler av Töltarens bilder av Juppe.

Nu får jag lotta ut en kalender till mina härliga läsare. Reglerna för tävlingen är enkla. Följ Jupiter från Ådalen på facebook och berätta kort i en kommentar om dig och din häst/hästar.

Nej, inte behöver du äga en häst för att vara med. Berätta om vilken häst som helst som du har en relation till. Det får även vara minnen om en häst som du mött någon gång.

Jag samlar nämligen fortfarande på idéer till mitt drömprojekt - att skriva en hästbok för tanter. Tanter finns av alla kön, det är ett hedersbegrepp som innefattar modiga människor som vågar infria sina önskningar. Kanske att köpa en häst? Eller att börja rida igen när man är sisådär mitt i livet.

Vinnaren dras söndagen den 18 november och presenteras här i bloggen och på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar