söndag 22 april 2018

Vi är så värda sol nu


Det blev en skön dag - igen.

Juppe och jag puttade hästfröken Dokka före i döden. Hon var perfekt trollmat, ville helst gå först verkade det som.

Näej. Det blev ju inga intervaller, för mig och Juppe går möjlighet till sällskap före träningsambition. Först och främst ska vi njuta av livet och ha det bra.

Och det hade vi ju.

Och sisådär en timmes promenad/trav/tölt är inte att förakta. Så det så.

Jag älskar fortfarande min säkerhetsväst men ska aldrig mer rida i bara t-shirt i skogen. Är skönt randig på underarmarna. Vi var ju tvungna att ta lite habrovinker ut i skogen när det vara blött bitvis.

Och inte kom jag ihåg att påminna Sonja om att jag ju ville veta vad hennes intervall-app heter. Så det här är en note to self.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det fåniga är att jag inte hittar min kompis app i app-store. Jag har nämligen en ajfån och hon en annan sort. Buhu. Interval timer någonting och gratis. Suck. Laddade hem någon annan gratisvariant som var helt värdelös. Vill ju bara ha ett tydligt piiiiip när det är dags att byta gångart så att säga.

      Radera