lördag 17 februari 2018

Kolla in Töltarens bild!


Herreminje. Jag har faktiskt lyckats välja ut fem bilder som Sofie Lahtinen Carlsson tog, hennes företag heter Töltaren. Det här är en av dem.

Nu ska jag bara lyckas välja ut en eller två att göra en förstoring av. Det här är första kandidaten.

Okej. Tre förstoringar ska jag nog göra. Den här tycker jag är självskriven.

Jag bad om bilder med glädje i. Visst har hon lyckats!

Och ja, ja. Börjar man titta på mina ben och andra prylar så kan man ju behöva ta en valium, men vem bryr sig. Min Juppe ser ut som ett vackert lejon och jag ser glad ut.

Jodå. Fler bilder kommer. Jag vill bara dra ut på det lite. Njuuuuuuuta.

I dag är det faktiskt liknande väder som på bilden, soldis och snövitt. Ljuvligt. Det ska bli kul att åka till Juppe.

Så här såg det ut när vi fotades av töltaren.

En av bilderna blev repostade på Horses of Iceland.

Här ser du den bilden lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar