torsdag 13 juli 2017

Bildbomb från kursen - bara för att Juppe är så snygg


Här försöker människan hitta både höfter, fötter och "klockan tolv" för överkroppen. Juppe bara ?

Bilderna är från sista lektionen från kurshelgen. Den körde vi på ovalen bara för att få repetera öppna och sluta och för att få fräsa på och ha kul - rensa huvudena. Annica vet vad vi behöver.

Det här behövde en Juppesnupp. Få massor och massor att tänka på, han blir lätt uttråkad min röde springare.





Frambenen är lite "trippiga" på Juppe, markbundna skulle kanske någon säga. Äh, säger jag.

Det kommer, det kommer. Vi ska ta tag i vårt liv igen och tejpa bogen som djursjukgymnasten Cajsa Eriksson lärt oss. Sedan tror jag också det kommer mer lyft (om det är eftersträvansvärt?) med högre styrka.

Vi har inte bråttom. Nu ska vi bli starka. Starkare.





Sedan ska vi baske mig få till en bättre form också, inte bara i skritt.

Men det kommer också. Tror det kommer bli kanon för Juppen att gå lektioner varje vecka i höst. Uj vad nyttigt det kommer att bli för oss.

Och i går kväll tog vi tag i vårt liv lite grand - vi tog en straightnesslektion för att få sprutt på vårt markarbete igen. För att kunna illustrera det måste jag nästan sätta mig ned och teckna. Det ni.

Vem som tog de här bilderna? Ridfröken Annica! Jag HAR dresserat min omgivning väl. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar