lördag 22 augusti 2015

Kompisarna är kvar :-)



Visst är du du?

Dig som jag fick en slabbig puss av?

Knappt fyra kilometers promenix förbi kossemossorna i dag. Det var verkligen ett tag sedan. Jag tror att de här har ett speciellt band. Tror kanske att det var kompisen som pussade Juppe för ett tag sedan, men den här stod bredvid och ville göra likadant.

Trodde nästan att kossan skulle komma över till oss ett tag (HJÄÄÄÄÄLP, vad gör jag då?).

Juppe var en nybadad och sval fis när vi traskade iväg. Det var inte jag om man säger som så. Vid kossemossorna var det extra gott om flugor.

Hjärtat höll på att gå i bitar när kompisen såg ut så här när vi gick.




Visst går det väl bra att blanda kossor och hästar i en hage?

Jag vill ha en ko! Juppe med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar