onsdag 8 juli 2015

Nu börjar mina nerver spöka på allvar

Det kan faktiskt inte bli lördag fort nog. Lördag och dags att åka tillbaks till kliniken.

Usch, jag har börjat utveckla mitt katastroftänkande och målar upp det ena hemska scenariot efter det andra. Jag har googlat på fläkskador på häst och det var inte bra att göra.

Sedan rappar jag upp mig själv för att jag håller på och rotar i saker som jag inte vet ett dugg om. På lördag vet jag ju lite mer.

Så då kastar jag mig över tröst på tuben istället. Som det här klippet med Thorvaldur Arnason, som sprakar loss med sin ridning och satsar på allvar i en ålder av 65 cirka gurka. Trösterikt. Vi har ju all tid i världen jag och Juppe (om han blir frisk).




Här kan du läsa mer om Thorvaldur.

3 kommentarer:

  1. Gaaaahhhhh, samma här, ångesten stiger, vi har återbesök på fredag i kvicksund. Ska longera honom imorrn för att få en liten, liten föraning om hur det ska bli...blähhhh vad jobbigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vågar inte longera Juppe, bryter ihop då. Bättre att se på kliniken hur det ser ut, där måste jag skärpa till mig. :-( Hoppas, hoppas, hoppas att Huggis är fin på fredag!

      Radera
  2. Tack och detsamma, vi tänker på er!

    SvaraRadera