lördag 30 maj 2015

Posten funkar hem till mig!

Juppe ÄR verkligen försäkrad, nu har vi fått hem ett försäkringsbrev. Wohooo! Försäkring extra allt, känns toppen.


Försäkring?




Jag ser ingen?


Juppes grannhagekompis Fluga.
Gillar du tjejer Juppe?


- Vad fånig du är. Kom igen, det är 2015.


Ska du gå redan? Jag vill inte leka med bollen. Den är ful.




 Du! Du kan flytta in! JAA! Vi kan dela hage!


Finns massor av plats här!
(Och om jag har fattat allt rätt så får jag ha det ynkliga gräset för mig själv) 


Men för f _ Stäng av blixten när jag pratar!


Muttra, muttra.




 Snart Juppe, snart blir det flytt in i grabbflocken igen.


Hur många snartar går det på en strax?


 Tänk inte på mig, jag har det bra här.


Absolut. Här är det festligt värre.


Jomen, så här kan jag stå hela dagen. Och . . . stå.



2 kommentarer:

  1. Haha, älskar texterna till bilderna! Hur mår han nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att han är helt okej nu, men jag vill plocka ut veterinär för att få det svart på vitt så att säga. Ska ringa och boka på måndag har jag tänkt. :-)

      Radera