lördag 2 maj 2015

20 minuters promenad - på ovalen

Så fort Juppe hör eller får syn på mig kommer han sättande i trav i sin lilla hage. Mamma mia. Men ingen hälta vad jag kan se.

Han är på gott humör och väldans, väldans ivrig på att få äta gräs. Så ivrig att jag faktiskt bytte bort grusvägen mot ovalen. Juppe vet att det är jobb som gäller på ovalen, där slipper vi bli osams.

20 minuters trivsam promenix helt enkelt. Juppe gäspade och gäspade, och huvudet åkte ned i backen. Jätteskönt tycker jag som vill att han ska slappna av istället för att ostkroka sig runt mig.

Och så måste jag bara visa den här videon från en kanal jag prenumererar på, fantastiskt. Tänk att kunna göra så här på Juppe en vacker dag:



2 kommentarer:

  1. Ja,ja,ja, men hur ska vi komma dit då?? Vill också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ack ja, säg det. Vi får väl droga våra pållar. ;-)

      Radera