torsdag 12 februari 2015

"Nu pratar ni"

Vad ska jag säga. Både jag och min knopp och min kropp fick fullständigt fullt upp på onsdagens lektion.

Där var inte en sekund att tänka efter på eller sitta och softa. Underbart.

Juppe spetsade öronen rakt fram och det där med framåtdrivning var liksom inget problem. Wohooo.

Serpentinbana att köra både i skritt, trav och tölt - då har vi att tänka på och koncentrera oss på. Lägg till skänkelvikningar i sluttampen vid koner ställda i fyrkant så är vi hemma.

Inte tittade jag åt rätt håll till att börja med, när jag tittade åt rätt håll kom skänkelvikningen också. Juppe greppade och levererade. Han förstod vad jag ville.

Suck ja.

Ikväll blev det kompishäng med tvåbenta för mig och vila för Juppe. :-)

4 kommentarer:

  1. Hihi, låter ju bra det :) och visst gör det skillnad när man tittar dit man ska!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ack ja, varför kan inte Juppe bara veta vad jag menar istället för att lyssna på vad jag säger? Karlar!

      Radera
  2. Ja, tänk vad man ska behöva stå ut med... titta åt rätt håll, herrejösses, vilka krav din lärare har, hi,hi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Och dessutom planera vägar och gud vet allt!

      Radera