torsdag 25 september 2014

Vi körde V 5 allihopa, eller är det T5?

Lektion i går kväll = lättnad.

Livet är inte lika hemskt längre. Lektionsgänget hade kul, hästarna knogade på och Juppe gjorde helt okej skänkelvikningar till slut.

Mina travfattningar är det väl lite si och så med. Jag ska bara komma ihåg att göra saker i rätt ordning, vikta framåt, fram med händerna (men inte tafsa Juppe på halsen för då blir han förvirrad) - sedan skänkel.

När lektionen var slut var Annica så snäll att hon erbjöd mig och kompisarna en sväng på ovalen. Vi skulle köra igenom programmet jag ska tävla på lördag. Det där man visar fyra gångarter på speakers kommande, V 5?

Vi var lysande allihop, Juppe mest av alla. Det gick ju faktiskt bra! Vi prickade in rätt gångarter alla gånger, phu. Skönt att ha kompisarna med också, så blev det lite lagom trångt och trevligt på banan också, precis som det kommer att vara.

Sköööööönt! :-)

2 kommentarer:

  1. Tjoho, kommer att gå prima, vill gärna ha en lååång och utförlig rapport om tävlingen sen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och ja, jag lovar! Det ska bli en odrägligt lång rapport om tävlingen, med alla detaljer! :-D

      Radera