söndag 11 maj 2014

Tokkär, toknöjd, tokpeppad

Lektion idag, med Fluga o Co som sällskap på banan också. Kul.

Tror det är grejen, allt är så kul just nu. Har tokgrävt i trädgården idag, ryggen kändes som ett plockepinn, men lektion - det är kul.

Klart det smittar. Jag tycker Juppe lyssnar så bra på mig just nu. Visst, jag gör fel och dabbar mig, men det känns som om pållen är med mig. Vi kan hålla böjningen på volten, mina skänklar flaxar bara iväg ibland. Juppes rumpa håller sig på plats. Och så vidare.

Allt blir så kul. Vi töltade i slalom, gick ganska bra. Jag ska tänka på att behålla formen från skritten i både tölt och trav, leka lite med fingrarna runt tyglarna.

Japp, och så något okul. Gröna täcket blev fullständigt söndertuggat på ett dygn. Stora revor, helt trasigt. Suck. Fram med symaskinen.

I morgon är en speciellt dag - då ska vi fira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar