måndag 19 maj 2014

Å ena sidan och å den andra sidan

Dubbla känslor. Gulp.

Juppes halvbrorsa visades för försäljning idag och blev tingad direkt. Svälja, svälja klump i halsen.

Ingen Ofsi i hagen? Hur ska det gå? Ingen som intresserat följer mitt fotograferande och ger tips om bländare och vinklar. Det kommer att kännas konstigt.

Och så till den andra sidan: vad spelar mina blanka ögon för roll när det är pållen det gäller. Ofsi är verkligen en speciell själ, han knep mitt hjärta rätt så omgående. Klart han ska ha en egen människa att pyssla om. Hoppas de har kamera.

Men jag törs inte gå till stallet på fredag när själv hämtningen ska ske om allt går som det ska. Tror både köpare, säljare och Ofsi skulle kunna bli lite nervösa om jag står och ylar i ett hörn och varvar hulkningarna med att snyta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar