fredag 7 mars 2014

Stilla kväll med skritt

Näej. Det känns inte bra när vi varit oense jag och Juppe. Jag tog god tid på mig idag att pyssla med snuppis, borsta, borsta, borsta och få bort hår.

Och - det blev också premiär för tandborstning. Han smakade eftertänksamt på babytandkrämen med fruktsmak och lät mig borsta på framtänderna. Det följde med en hel del brunt guck så det är nog inte så dumt att borsta någon gång i veckan.

Sedan tog vi ett pass på ridbanan. Jag var jättenoga med markarbetet, och det lönade sig när jag satt upp. Vi fick en fin stund där Juppe stannade på sekunden när jag bad om det, och så tränade vi på back. Nu gick det också fint.

Det blev en skön avslutning på en kämpig jobbvecka.

Nu ligger en härlig helg framför oss. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar